چکیده پایان نامه های مدرسه علمیه الزهرا(س)-دزفول

عنوان :
نقش تبلیغات فرهنگی صهیونیسم بر جهان

استاد راهنما :
آقای دکتر محمد حاجی خلف

استاد داور :
حجت الاسلام امیر عطار زاده

پژوهشگر:
الهام علایی نسب

پاییز 1392


چکیده
اصل دین جز حب و بغض نیست! پس بدون شناخت دشمن کدامین لباس رزم را می توان بر تن کرد و چگونه می توان از دین داری و تولّی دم زد؟! چگونه می توان امر به معروف و نهی از منکر را درک کرد؟ از این دیدگاه انتظار فعال فرج نیز جز با دشمن شناسی و دشمن ستیزی معنا نمی یابد، زیرا تا عمقِ عداوت درک نگردد و تا دشمن اصلی مشخص نشود، درد و عقده ای نخواهد بود تا دردمندش، منتظر فرج و گشایشی باشد. پژوهش حاضر تلاشی است به هدف ایجاد شناخت نسبت به جایگاه دشمن شناسی در اسلام در عصر حاضر و شناخت ترفندها و ابزارهای دشمن برای اغوای انسانها در این مسیر و بدنبال آن آماده سازی جبهه روبرو برای مبارزه با این دشمن قسم خورده. پس یک هدف شناخت دشمن یا همان دشمن شناسی و هدف بعدی ایجاد آمادگی در مسیر مبارزه با آنها است.
این تحقیق از پنج فصل تشکیل شده است. فصل اول شامل کلیات پژوهش می باشد. فصل دوم به مفهوم شناسی واژگان به کار رفته در پژوهش می پردازد. فصل سوم به شناخت و بررسی ابزارها و اهداف تبلیغاتی صهیونیست پرداخته و در فصل چهارم راهکارهای مبارزه با تهاجم فرهنگی صهیونیسم بیان می گردد. فصل پنجم به نتیجه گیری و پیشنهادات پرداخته و در پایان فهرست منابع آورده شده است.

کلیدواژه ها : فرهنگ، صهیونیسم، رسانه، تبلیغات، تهاجم فرهنگی


  • 5 stars
    نظر از: مدرس
    1395/02/04 @ 01:58:42 ب.ظ

    مدرس [عضو] 

    السلام علیک یا زینب کبری سلام الله علیها
    زیر سایه مولا عاقبت بخیر باشید
    التماس دعای ویژه
    منتظرتان هستم

نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.